فقط برای امروز

فقط برای امروز زندگی می کنم فقط برای امروز در پرهیز می باشم

فقط برای امروز

فقط برای امروز زندگی می کنم فقط برای امروز در پرهیز می باشم

دعای فرانسیس

پروردگارا،مراوسیله ای برای بسط و گسترش آرامش خودت قرارده.


خداوندا ...

خداوندا تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم
مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را
مبادا گم کنم اهداف زیبا را
مبادا جا بمانم از قطار موهبتهایت
مرا تنها تو نگذاری
که من تنهاترین تنهام؛ انسانم

خدا گوید :

تو ای زیباتر از خورشید زیبایم
تو ای والاترین مهمان دنیایم
تو ای انســــان !
بدان همواره آغوش من باز است
شروع کن ...
یک قدم با تو
تمام گامهای مانده اش با من ...

یـــــــاد بگیرید که شما در یک چیز اول هستید.

حتی اگر نخواهید هیچ کسی نمی تواند جز شما در آن اول باشد

آن هم خود بودن است.

شما اگر خودتان باشید جذابید

زیرا جذابیت مختص هر چیز کمیاب است.

و از هر انسان، تنها یکی به وجود آمده

اگر روزی توانستید از خودتان با تمام گند هایی که میزنید راضی باشید

خوشبختی در شما استمرار پیدا میکند ... و هر لحظه برای شما زیباست

حتی دردهایتان را دوست دارید

زیرا دردهایتان بیشتر از هر چیزی به درونتان تعلق دارند ...

دردهایتان را به آغوش می کشید که بوی اصالت میدهند

و زیباتر از این نخواهد بود

که خوشبختی را با واقعیت ها تجربه کنید نه با رویاهای نافرجام

خدایا

حکمت قدم هایی را که برایم بر می داری ،  بر من آشکار کن
تا در هایی را که به سویم می گشایی...........
ندانسته نبندم
و در هایی که به رویم می بندی
به اصرار نگشایم

I’m ok

Strong people know how to keep their life in order.
Even with tears in their eyes, they still manage to say “I’m ok” with a smile.


http://farm5.staticflickr.com/4091/5042164576_f717f78781.jpg

خداوندا

خداوندا

آسیب دیده ام و من نیز قربانی قربانیان هستم و تو خوب می دونی

تو خوب می دونی من چی میگم و دارم راجع به چی صحبت میکنم


ولی نه


انگار قراره من چیزی بفهمم


قراره من متوجه چیزی بشم


قراره من درسی بگیرم


آره؟؟؟؟؟؟؟؟


آره!


خداوندا


من مشتاق تغییرم

اراده خودت رو در زندگی من جاری کن


  خداوندا


حفره های من رو با یک چیزی غیر غذاپرکن.

من همیشه به خاطر حفره های توخالی که در وجودم لونه کرده  مجبورم مدام پرش کنم تا من دچار کمبود انرژی نشم.تو خوب می دونی من پراز حفره ام پر از حفره های توخالی.پرازترس.پرازاضطراب.پرازدلواپسی برای فردا و فرداها.کلی باید و نباید.


خداوندا

 مشکلاتم رو بگیر

خوب ، یکی از مشکلات من همین اضافه وزنه.همین وزن اضافه که دارم هر روز با خودم این طرف و اون طرف می کشم و خسته ام خیلی.خوب این رو از من بگیر.این .... کیلو رو از من بگیر.تا پیروزی بر آن ها شاهدی باشد برا یکسانی که با عشق تو، راه تو، قدرت تو یاریشان خواهم کرد.





خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخدایا


من می خوام جزئی از سلامتی تو باشم.پپپپپپپپپپلیز