فقط برای امروز

فقط برای امروز زندگی می کنم فقط برای امروز در پرهیز می باشم

فقط برای امروز

فقط برای امروز زندگی می کنم فقط برای امروز در پرهیز می باشم

داشتن قدرت(22 مهر)

آیا نمی بینید؟آیا متوجه نیستید؟مجبور نیستیم قربانی زندگی،قربانی دیگران،قربانی شرایط،قربانی کار،قربانی دوستان،قربانی روابط عاشقانه،قربانی خانواده،قربانی خود،قربانی احساسات،قربانی اندیشه ها و قربانی شرایط باشیم.

ماقربانی نیستیم.مجبورنیستیم که قربانی باشیم.جان کلام این است.

بله،قبول بی قدرت بودن واذعان به آن مسئله ای است .اما قدم اول است،مقدمه شروع بهبودی است.بعدازآن باید به قدرت خود دست یابیم.باید آنچه را که می توانیم تغییر دهیم.

درهرشرایطی که هستیم و به هر کجا که می رویم ،می توانیم قدرت خودراداشته باشیم.مجبورنیستیم که دست بسته باقی بمانیم،مجبورنیستیم احساس عجزو درماندگی بکنیم.مجبورنیستیم تسلیم هر اتفاقی شویم.کارهائی هست که می توانیم بکنیم.می توانیم حرفمان را بزنیم.می توانیم مسائلمان را حل کنیم.می توانیم از مسائل برای انگیزه دادن به خود استفاده بکنیم،می توانیم در حق خودکار مفیدی انجام دهیم.


امروزبه هر تعداد بار که لازم باشد به خود می قبولانم که قربانی نیستم و مجبور نیستم که قربانی شرایط باشم .تلاش می کنم که قربانی نباشم.

خداوندا به من کمک کن تا نیازی به قربانی بودن نداشته باشم.

377روز(اسال و 10روز)

امروز حالم خیلی بهتر شده خیلی.خدایا شکر

الان که دارم اینا رو می نویسم دارم توی ذهن خودم برنامه ریزی میکنم که امروز بیام و تمام کارهای عقب مونده هفته پیش رو انجام بدم.خدایا این رو هم می خوام بسپرم به تو.خداوندا کمکم کن که در پایان روز ،از خودم راضی باشم.

خداوندا،امروز یک یک نقص هایم را به تو می سپارم و از تو می خواهم که اراده خودت رو در زندگی من جاری کن.





مداومت داشته باشید(21 مهر)

حتی در شرایط دشواروزمانی که می بینیدبه ظاهرموفق نمی شویدمقاومت کنید.اگرهنوزبه هدفتان نرسیده اید،مقاومت کنید.

رسیدن به بهبودی مدتها و سالها به طول میانجامد.بایدتلاش و تکراوباز هم تکرارکنید،روزهای پشت سرهم،سال های پشت سرهم.

تشلیم نشوید.برای رسیدن به مهر به خویشتن به زمان احتیاج دارید.به تمرین زیاد احتیاج دارید.به زمان و تجربه احتیاج دارید.به درس و درس و درس بیشتر احتیاج دارید.



امروز به تلاش و مقاومتم اضافه می کنم تا خودم را دوست بدارم و آنقدر این کاررامی کنم تا به واقع به این موفقیت برسم.

376روز(اسال و 9روز)

خداوندا یاریم ده تا بتونم از این افسردگی که توی این هفته دچارش شدم رهابشم.خدایا،افسردگی ام رو به تو می سپارم.اراده خودت رو در زندگی من جاری کن


ساعت 3 بعدازظهر

حالم کمی بهترشده.خدایاشکر.ممنون که دعایم رو شنیدی

حالا که حالم بهترشده میرم کمی به خودم برسم.کمی به کمد لباس به هم ریخته ا م برسم.وازخدامی خوام به من نیرو و انرژی بده تا بتونم امروز خودم رو دوست داشته باشم.

خداوندا،پرخوری،حق به جانبی،حسادت،افسردگی،تنبلی و... و امروزم رو به تو می سپرم.

اراده خودت رو در زندگی من جاری کن.

خداوندا،کمکم کن تا بتونم امروز درس بخونم.


374روز(ا سال و 8روز)

من امروز اصلا انرژی ندارم هیچ انرژی ندارم هیچ......

372روز(اسال و 6روز)

من خودم راباید بیشتر دوست بدارم .....بیشتر از این