فقط برای امروز

فقط برای امروز زندگی می کنم فقط برای امروز در پرهیز می باشم

فقط برای امروز

فقط برای امروز زندگی می کنم فقط برای امروز در پرهیز می باشم

763 روز( 2 سال و 1 ماه و 3 روز)

  • امروز این گونه آموختم: 

  • زندگی در ۲۴ ساعت بر اساس اصول برنامه ۱۲ قدمی و ابزارهای برنامه.  
  • غذا می خورم نه برای زنده ماندن و انرزی برای زندگی. بلکه غذا می خورم برای لذت جوئی و برا یفرار از احساسات. 
  • وقتی لج می کنم غذا م یخورم و همواره با خودم در جنگم. در چنگ مدام با خودم. 
  • من همواره با غذا هم می جنگیدم. 
  • بدن و ذهن من گنجایش ( ظرفیت)  پذیرفتن احساسات را ندارد. 
  • با همه این اوصاف من از عدم سلامت عقل برخوردارم و برای همین در قدم ۲ آمده است که نیروی برتری باید سلامت عقل را به من بازگرداند .  

هیچ کس در اندازه های بشری نمی تواند سلامت عقل را به من بازگرداند جز کسی که من رو خلق کرده می تونه من رو فیکس کنه و من فقط از خالق خودم می خوام تا منو سالم کنه .

  •  من با بیماری وسواس فکری به دنیا اومدم که یکی از نمودهای وسواس فکری پرخوری می باشد . برای یکی م یتونه روابط و انواع مختلف اعتیاد باشه هر آن چه که باعث بشه ارتباط من با دنیای واقعی قطع بشه هر آنچه که بتونه به من کمک کنه تا کمتر درد بکشم اما من وقتی فهمیدم که پرخورم دارم به نوع دیگری درد می کشم می دونم که عقل سالمی ندارم اما در کمک گرفتن از اصول برنامه هم کاهلی می کنم. 
  • کاهلی یکی از نقص های من  می باشد که بهش معترفم.
  • حال به خدا می گوئم تو به من بگو من امروز چی کا رکنم وچگونه در خدمت بندگان تو باشم و تو به من بگو من با چه کسی معاشرت کنم؟
  • گیرنده های خودم را روشن می کنم(وقتی آگاهی دارم) و صدای خداوند را می شنوم.