فقط برای امروز

فقط برای امروز زندگی می کنم فقط برای امروز در پرهیز می باشم

فقط برای امروز

فقط برای امروز زندگی می کنم فقط برای امروز در پرهیز می باشم

اجازه دهیم از ما مراقبت کنند(17 بهمن)


اجازه دهیم که دوستتان بدارند و از مشامراقبت کنند.اجازه دهید دیگران به کمکتان بیایند. وقتی نیاز دارید,بگذارید کسی به شما گوش دهد ,حمایت و تشویقتان کند,چازه دهید از نظر عاطفی حمایت شوید و به شما مهر بورزند.
برای مدت بسیار زیادی در حاشیه ایستاده ایم,به نیازهای دیگران توجه کرده ایم و ادعا کرده ایم که خودمان به چیزی احتیاج نداریم.زمان زیادی است که آن جنبه خویش را که نیاز به مراقبت شدن دارد,سرکوب کرده ایم.
حالا وقت آن  است که آن نیازها را شناسائی کنیم و بفهمیم سزاوار برآورده شدن آنها هستیم.نیازهایمان چیست؟چه چیزی خوشحالمان می کند؟دوست داریم دیگران چگونه از ما مراقبت و حمایت کنند؟هر چه نیازهایمان وضوح بیشتری داشته باشند,امکان بر آورده شدن آنها بیشتر است.
در آغوش گرفتن,گوشی شنوا,حمایت,تشویق,حضور جسمی و عاطفی افرادی کهب رایمان اهمیت قائلند.آیاخوب و دلخواه نیست؟
مهم نیست ,برا یچه مدتی بهبود یافته ایم.هیچوقت نیازمان به مراقبت شدن و عشق را از دست نمی دهیم.
امروز,نیازم به مراقبت شدن را پذیرا می شوم.همچنین نیازهای اطرافیانم را نیز می پذیرم.من می توانم با رفتار مهر آمیزی در مورد خودم شروع کنم و رد مورد نیازهایم در روابط بادیگران نیز احساس مسئولیت کنم.

خواسته ها و نیازها(19 بهمن)


بسیاری از ما شستشوی مغزی شده ایم تا فکر کنیم آنچه را که در زندگی می خواهیم نمی توانیم داشته باشیم . این عقیده بر مبنای کمبود و ترس است و یک قربانی چنین می اندیشد.
تشخیص آنچه می خواهیم و به آن نیاز داریم ,بعد نوشتن آن زنجیره ای محکم از وقایع را آغاز می کند. یعنی اینکه مسئولیت خود را بپذیریم,و بگذاریم خدا و جهان هستی نیازها و خواسته هایمان را برآورده کند.
باور,نیروی قدرتمندی برای تحقق آرزوهاست.اینکه سزاوار بهبود شخصیت ,یک رابطه,شکل تلزه ای از یک رابطه قدیمی,چیزی که متعلق به ماست,سطح معینی  ازسلامتی ,زندگی,مهرورزی یا موفقیت هستیم.
گوش دهید.اعتماد کنید.با توجه به اینکه چه می خواهید و به چه چیزی نیاز دارید نیکی را در زندگیتان قدرتمند سازید.آنرا بنویسید و از نظر ذهنی آنرا تاکئید کنید.برای  آن دعا کنید.بعد ,آنرا رها کنید.آنرا به خدابسپاریدو ببینید چه رخ می دهد.
شاید نتیجه بهتراز آنی باشد که فکر ش را می کردید.
امروز,به آنچه می خواهم و به آن نیاز دارم توجه می کنم.مدتی صرف نوشتن  آن می کنم,بعد آنرا رها خواهم کرد.باور به این مطلب را آغاز می کنم که من سزاواربهترین ها هستم.